top of page

Wybierz instrukcję wg zakresu swojej współpracy:

  • Co możesz robić na reportażu pod kątem budowania swojej marki osobistej:

    STORIES
    Sprawdź zawsze, czy Para wyraziła zgodę na publikację.
    Jeśli TAK:

    • ZAWSZE wysyłaj zdjęcia na grupę na FB zrobione telefonem: zdjęcie dekoracji i zdjęcie Młodej w celu oceny marketingowej, jak najszybciej na reportażu (nie w nocy).​

    • Możesz robić stories z realizacji ze swoim wizerunkiem bez tła dekoracji i szczegółów ślubu, jeśli nie pytamy, czy Para ma zgodę na publikację.

    • Możesz wysyłać krótkie wypowiedzi, gdzie jesteśmy, Z KIM JESTEŚMY (WEDDING PLANNER, FOTOGRAF - ważne, aby pokazywać się z wykonawcami), u kogo (PARA, LOKAL), jaka jest pogoda itp.

    • Wszystkie stories związane z suknią, dekoracjami, salą - pytaj WEDDING PLANNERA, lub PARĘ kiedy możesz takie stories wrzucić, żeby nie „spoilerować” realizacji.

    • Zrób zdjęcie z Parą Młodą, zagadaj, żeby powiedzieli kilka słów.

    • Oznaczenia do stories ZAWSZE @rekinyfilmowe + opcjonalnie fotografa, wedding planner, lokal, para młoda i inni wykonawcy.

    • Możesz pokazywać co robisz, że np. pakujesz sprzęt itp. Ogólnie wszystko, co uznasz za warte podzielenia się, ale nie jest wiejskie (np. nie pokazujemy krów, które przechodzą przez drogę... musi być z klasą 😉).

     

    FEED

    Nie publikuj nic sam na Instagramie.

    Wszystkie publikacje wychodzą z głównego konta @rekinyfilmowe. Wy jesteście oznaczani lub zapraszani jako współtwórcy, lub po wcześniejszym kontakcie z @justyna.rekinyfilmowe robicie remix danego materiału z konta @rekinyfilmowe.

    VLOG - czyli tworzenie marki osobistej (ustalany wcześniej indywidualnie z działem marketingu).

    Jeśli tak:

    • Samodzielny montaż rolek (2/3 rolki) w ciągu 5 dni (oficjalne podpisanie Twórcy na IG, tzw. szybka promocja swojej marki osobistej).

    • Pilne dostarczenie ujęć i naszego montażu (podpisanie operatora i montażysty rolek na IG oddzielnie). Najlepsze ujęcia według operatora lub korzystając z poniższych wskazówek:

      • Ujęcia Młodej (portrety z końcowego etapu)

      • Ujęcia Młodego (portrety z końcowego etapu)

      • Szerokie plany dekoracji na sali

      • First look, jeśli miał miejsce

      • Wejście do kościoła

      • Wyjście z kościoła

      • Pierwszy taniec

      • Fajerwerki lub wybuchy dymu, jeśli były

    Korzyści z filmowania vloga

    Opis: Nagraj swoje eksperckie vod, jak na przykładach powyżej, dodaj do tego komentarz i zarabiaj pasywnie na sprzedaży swoich odcinków na zasadzie prowizji i dochodu pasywnego od sprzedaży z platformy cały czas bez limitów. Materiały realizowane na wyłączność sprzedaży na platformie. Dodatkowo opcjonalnie, aby urozmaicić materiał, aby był drożej sprzedawany, możesz wybrać operatora i montażystę dostępnego z naszej bazy, aby nagrywał Ciebie w formie BTS.

    Dochód pasywny z tworzenia swojego materiału z realizacji.

    PO REALIZACJI
    Po przesłaniu zdjęć z realizacji na grupie (Panna Młoda i dekoracja w celu oceny marketingowej) dział marketingu ustala, czy materiał będzie publikowany.

    Poniższe informacje dotyczą materiałów tworzonych za pomocą aparatu.

    W miarę możliwości staraj się filmować „szeroko” aby było możliwe kadrowanie filmu poziomego do pionowego (9:16) podczas montażu.

  • PO REALIZACJI

    ZAWSZE wysyłaj zdjęcia na grupę na FB zrobione telefonem: zdjęcie dekoracji i zdjęcie Młodej w celu oceny marketingowej, jak najszybciej na reportażu (nie w nocy).
    Po przesłaniu zdjęć z realizacji na grupie (Panna Młoda i dekoracja w celu oceny marketingowej) dział marketingu ustala, czy materiał będzie publikowany.

    Poniższe informacje dotyczą materiałów tworzonych za pomocą aparatu.

    W miarę możliwości staraj się filmować „szeroko” aby było możliwe kadrowanie filmu poziomego do pionowego (9:16) podczas montażu.

    Jeśli tak:​

    • Pilne dostarczenie ujęć do naszego montażu. Najlepsze ujęcia według operatora lub korzystając z poniższych wskazówek:

      • Ujęcia Młodej (portrety z końcowego etapu)

      • Ujęcia Młodego (portrety z końcowego etapu)

      • Szerokie plany dekoracji na sali

      • First look, jeśli miał miejsce

      • Wejście do kościoła

      • Wyjście z kościoła

      • Pierwszy taniec

      • Fajerwerki lub wybuchy dymu, jeśli były

bottom of page